بازدید 1779

یورو ۲۰۲۴ | پاسخ هواداران امباپه به درخواست طنزآمیزش!

کاربران شبکه‌‌های اجتماعی به شوخی کیلیان امباپه با مصدومیتش و استفاده احتمالی‌اش از ماسک پاسخ دادند.
کد خبر: ۱۲۴۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰ 19 June 2024

به گزارش «تابناک ورزشی»، تیم ملی فرانسه شب گذشته در اول دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اتریش به میدان رفت و موفق شد این بازی را با یک گل به سود خودش به پایان برساند اما مصدومیت امباپه شیرینی این برد را تلخ کرد.

این بازیکن در دقایق پایانی بازی پس از برخوردی که با مدافع حریف داشت به شدت مصدوم شد و شکستگی دماغش باعث شد که صورتش پر از خون شود و صحنه‌های دردناکی در زمین بازی رقم بخورد که نگرانی شدید هواداران تیم ملی فرانسه و طرفداران او را به همراه داشت.

در ابتدا گفته شد که این ستاره فرانسوی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد اما پس از آن مشخص شد که او می‌تواند با ماسک در ادامه مسابقات یورو حضور پیدا کند و خودش هم با انتشار توییتی این موضوع را تایید و با آن شوخی کرد.

همین اتفاق باعث شد که بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی بار دیگر به شباهت جالب امباپه با لاک‌پشت‌های نینجا اشاره کنند و تصاویر جالبی را در این باره به اشتراک بگذارند که با استقبال گسترده‌ای هم روبرو شد. این بازیکن در دیدار برابر هلند حاضر نخواهد بود و باید دید که در بازی برابر لهستان با چه شمایلی ظاهر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری